fredag 27 februari 2009

Hugh hugh - huge!

Hugh Jackman. Det behövs nya adjektiv för att beskriva den mannen. Jag såg sammandraget av Oscarsgalan och var tvungen att ropa på min man. Han var tvungen att erkänna att han var imponerad och jag gav honom (min man alltså) en blick som sa: förstår du nu varför jag är betuttad i honom (Hugh).

Titta bara här:


Av någon anledning visas inte kommentarfältet när jag lägger upp från Youtube - vet någon varför det blir så? Däremot går det att klicka på rubriken och sedan lämna en kommentar eller läsa dem. Dumt.

Jag sov mig frisk det senaste dygnet och var vaken sammanlagt kanske två och en halv timme. Det kändes bra att vara på jobbet idag, för igår hade jag aldrig klarat det.

Fyraåringen har gått från stor till liten. Nu kan han inte göra någonting själv och dessutom spelar han ut samvetskortet: "Ni skrattar mer åt I." "Jag måste göra allting själv..."

Ugh ugh.

1 kommentar:

Annas resa sa...

Mmmm... Ahhh... Jag ryser och tänker i mitt stilla sinne att det är tur att mannen bor på andra sidan jordklotet. Annars fanns det risk att jag kunnat bli en stalker.

Trevlig helg!