torsdag 26 februari 2009

Huvudvärk kan komma plötsligt...

...men det har den inte gjort för mig. Jag blev förkyld i söndags men det var igår kväll jag kände att jag korkade igen totalt. Jag vaknade inatt och på morgonen hade jag en huvudvärk jag aldrig någonsin kunnat föreställa mig. Jag har nästan aldrig ont i huvudet, men det här är bortom definitionen huvudvärk. Gick och la mig (oj vad jag vill skriva lade, men jag övar mig på andra ordformer) nu på morgonen och vaknade tre timmar senare. Huvudet är som en sten, ögonen rinner och torrhostan svider i svalget. Jag är ingen nyponros alltså.

Fyraåringen tyckte att det var lite roligt att han fick säga hej då på morgonen till mig istället för tvärt om. Lite roar små.

Om ni har tid över - titta in på Bokgalleriet. Jag tror mig ha producerat årets första sågning...

Inga kommentarer: