torsdag 19 februari 2009

Det är väl typiskt mig...

...att ha Thomas Wassberg som favorit i mästarnas mästare och inte någon av de unga idrottarna som jag faktiskt följt på tv. Wassbergs tid var före min tid.

...att dyrt och heligt lova mig själv att lägga mig i tid och sedan inte göra det.

...att ta hem rättningsmappen och sedan tänka att jag ska vara effektiv på jobbet imorgon istället.

...att sitta på jobbet och skratta bort en massa tid istället för att vara så där effektiv som jag lovade mig själv igår att jag skulle vara.

Over n' out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... oj vad jag känner igen mig! :)

Anonym sa...

Det är ALLTID Wassbergs tid!

M sa...

Charlotte: ja, vad ska man säga. Men jag är gärna lite förutsägbar.

Herr Eriksson: Det är sååå sant som det är sagt. Cool kille.