torsdag 5 februari 2009

En rolig månad...

Om allt går enligt planerna så ska jag ha lite tjejmiddag imorgon. Dammiddag? Tantmiddag? Kvinnomiddag? Det blir trevligt att träffas bara tjejsen och prata utan karlar eller barn.

Nästa helg är stockholmarna hemma och då passar vi också på att fira gammelmorfar som fyller 90 år. Jag har 60 år kvar innan jag är där. Fattar ni det? Sextio år. En del lever inte ens så länge.
Veckan därpå är det hoolabaloo med jobbet med expertis inom diverse områden som håller i trådarna. De grejer vi gjort med honom hitills har blivit terminernas snackisar, så jag hoppas på något bra den här gången också.

Sedan är det mars. "Snabbt går dagarna. Roligt försöka ha ska du." som Yoda skulle säga.

May the force be with you.

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Äsch! jag har helt glömt bort att ta med receptet på den goda kycklingen! Och om jag tar med det i morgon antar jag att det redan är försent. Till nästa tjejmiddag, kanske?

Annas resa sa...

Just det, nu har du en utmaing att hämta på min blogg. (Den är kort och bra;)

Fru Mju sa...

låter avundsvärt härligt.
njut! :)