lördag 5 juni 2010

Stupid said, stupid was

Jag är hjärntvättad och miljöskadad. I dag har vi uppvaktat svägerskan på fösledan och maken hade inhandlat två ting på bemärkelsedagen. Han överlämnade bara ett paket och jag hann bli orolig för att han hade glömt det andra.

Nu till det stupida: Jag drog till med tricket vi använder sinsemellan när vi inte vill att barnen ska förstå. Jag började prata engelska. Som om kvinnan i fråga, nyss fyllda 28 år inte skulle förstå orden "Did you remember the other one?"

Jag behöver semester. Eller vacation som det också heter = )

3 kommentarer:

Frida sa...

HAHAHAHAHA!
(or as we say in english: HAHAHAHA)

Zun sa...

I lööööööööve it! Har hört att programledarna för Lyxfällan har gjort samma "misstag" som du en gång..... Talkat english in front of the usual suspects. Så det händer även de bästa ;-) om det är någon tröst

Kram!!!!

Fru Mju sa...

hahahhahahahh
klockrent