tisdag 29 juni 2010

Jag är 31 år gammal och har sovit med min mamma i natt...

Jag vet inte när jag sov i samma säng som min mamma senast. Det jag har hört berättas om är att min äldre bror sov med dem en gång när han var lite stor när han hade sett ett läskigt avsnitt av V (tror jag det var) och min syster tyckte också länge att det var tilltalande att krypa ner där.

Själv kom jag ganska snabbt fram till att jag sov obekvämt, alltid hamnade i skarven mellan dubbelsängens madrasser, någon snarkade, det blev varmt och trångt, så jag tror att jag slutade relativt fort.

Natten som gick har jag dock sovit där igen. Med pappa och broder på fisketur öppnade det upp två sängplatser i huset och jag och barnen blev kvar i grannbyn. Femåringen fick husera på en Klippan-soffa bredvid sängen och tvååringen sov mellan mig och mor.

Jag hamnade inte i skarven den här gången, men herreje vad det snarkades - både av mig och av andra.
- Lyssna hu mamma låtä! (snarkljud)

2 kommentarer:

Nybliven sa...

Typiskt. Vi var förbi i dag men det lyste tomt überalles. Försöker igen vid tillfälle!

M sa...

Nämen! Var god försök igen senare.