torsdag 6 november 2008

Snömän och en plats i solen

Jag läste ut Jo Nesbøs läskiga kriminalroman Snömannen (se Bokgalleriet) och håller som bäst på att avsluta Liza Marklunds En plats i solen. På sista tiden har det dock bara blivit två-tre sidor åt gången och läsningen blir minst sagt sporadisk.

Jag har beställt en massa läsning på bibblan, men de har ovanligt nog inte kommit ännu. Det är både mp3-böcker och inbundna romaner. Jag hade hoppats att jag skulle få något innan helgen, men jag får nog åka iväg och köpa en liten pocket istället.

Det är ju dessutom dags att skicka iväg det sista pocket och prassel-paketet, så nu måste jag tänka ut någonting bra åt min hemliga bokvän.

1 kommentar:

Annas resa sa...

Synd att vi inte träffades igår när du nu var förbi på jobbet! Apropå boken du lånat så hade jag lånat det ex jag läste, men jag var ju tvungen att skaffa mig ett eget ex så att jag kunde låna ut den till alla jag tycker bör läsa den. Så ja, boken var rätt så obruten och nej, det gjorde absolut ingenting att du "brutit" i den. Nu ska jag gå och försöka pracka på den på Karin eller Sara.

Ha en bra dag!