fredag 15 augusti 2008

Äntligen!

En bra bok som jag gått och väntat på... Donna Leons senaste. Det är så skön och avkopplande läsning att annat får stryka på foten. Det är nu jag för en stund återgår till att svara frånvarande "jaha" och "oj då" och enstaka "ja, titta" när andra försöker säga mig någonting.

Minstingen vaknade supersnorig i natt och tro inte att jag på något sätt gläds åt det, men ska man se positivt på saken så finns det en minimal chans att jag får mer lästid på grund av det. Ibland tror han att han vill sova när han är lite sjuk. Men bara ibland.

God morrrgon.

3 kommentarer:

Karro sa...

Åh nej.. Inte är det väl L:s snorbaciller som har hoppat över till I?

M sa...

Det tror jag inte - om han inte har OS-kvalificerade bakterier som likt kamikazepiloter störtat över till honom. Nej, det är nog snarare de hemåtresande stockholmarna som får ta på sig den här smittan.

Karro sa...

Föresten.. A berättade att E och han hade haft en liten pratstund igår mitt i allt grävande. A undrade om E trodde att dom skulle gräva så mycket så att dom grävde ner farmor och farfars hus oxå.
E tyckte visst att det var en bra idé för då kunde ju farmor och farfar flytta in med er i erat hus :)
Det du!