måndag 25 augusti 2008

Om jag hade varit 14 år

Då hade jag skrivit inlägget nedan om att jag borde sluta blogga enbart för att jag ville att andra skulle försäkra mig om att de absolut inte på några villkor kan leva utan att läsa det jag skriver. For the record så var det inte så.

Om jag hade varit 14 år så skulle jag ha gått högstadiet nu. Åh fy. Det river i kroppen vid tanken. Lewis 501:or, "ska brorsan köpa ut åt dig" - nej tack-snack åll åover ögein... Skulle inte tro det. Jag är mer än dubbelt så gammal som då, tack och lov.

Min mentala ålder har på många sätt alltid varit 35-40 så jag känner nog att jag närmar mig den person jag tror att jag kommer att vara när jag blir den, så att säga. 40 är en vacker ålder på de flesta, både kvinnor och män. Många verkar ha kommit fram till vilka de är, drabbats av insikt kanske, och förlikat sig med tanken. Andra krisar och har aldrig varit så oattraktiva = )

Inga kommentarer: