fredag 18 april 2008

Jag fyller 150 år

tillsammans med fyra andra i sommar. Vi är fem blivande trettioåringar som ska samplanera och fira mogen ålder tillsammans. Vi vill nog också visa att det finns alkoholfria alternativ, som Titti på MorgonZoo skulle säga, och då talar vi inte bara dricka till maten utan hela festen. Det är ingen myt att man kan ha roligt ändå.

På senaste 150-års festen när fem 30-åringar hade fest ihop, visserligen inte alkoholfritt, var jag nykter, men en kompis till mig tog av mig bilnycklarna när jag skulle hem. Vad säger det om mig ha, ha! Att jag upplevs som onykter när jag är nykter eller att jag inte borde få köra oavsett vilket tillstånd jag är i?

I helgen blir i alla fall detaljerna bestämda, så nu hoppas vi till att börja med på en kanonsommar vädermässigt.

Inga kommentarer: