måndag 7 april 2008

Nu är det mycket nytt...



Nu är det mycket nytt... Ny matta från gammelmormors vind, en kort till köket och en lång till hallen för sandiga barnvagnsdäck. Sköna sjuttiotalsfärger som bryter av det svartvita.

Sedan är jag ingen scrappare heller, men laddade hem ett scrap-program som visade sig vara skräp. Min mera datakunnige make upplyste mig om att "om du suttit i 10 minuter med ett program och redan kommit på funktioner du vill använda men som inte finns, så är det skräp." Så var det med det här programmet så jag får väl ge mig ut på nätet och leta vidare.

Jag har även laddat ner ett bildprogram som vi kommunanställda ska lära oss använda i PIM-kursen, men det programmet var lika värdelöst, så jag använde paintshop istället.

Men mattorna är jag nöjd med...

Inga kommentarer: