måndag 7 april 2008

Så blev det i scrapblog...

Huuu vad lång tid det tar för mig att sätta mig in i nya program.
Jag blir nog inte långvarig i scrapträsket... Gammelmormors matta,
samma matta fast nytt program:



Och så kakorna - igen. (Fast nu är alla uppätna)



Torftigt fortfarande - ja. Klarade jag av att göra
det jag ville? -Nej. Bryr jag mig egentligen om
vilket? - Nej. (Fast jag ljuger så jag tror mig själv.)
Blev jag sur över att å, ä och ö inte fanns. - Lite, men
inte så sur att jag ska ta reda på hur man gör för att
fixa den detaljen.

Tjing!

1 kommentar:

Annas resa sa...

Man kan bli hur irriterad som helst på scrapblog, men det är ju kul då det funkar. å, ä och ö funkar bara i vissa typsnitt och ibland får man trycka många gånger på bokstaven för att få dit den. "Din" Ewa tipsade mig om sidan shabbyprincess.com som också har digital scrapbooking, men jag har inte hunnit testa den så mycket. Lycka till med fortsatt datascrappande.