söndag 4 oktober 2009

Lite besviken...

Jag och maken hade ställt för oss så att myskväll väntade när barnen hade somnat. Problemet var bara att vi också somnade, jag hos lilleman och maken hos storegrabb. Maken vaknade 23.40 och jag 01.42 och då fanns det inte så många alternativ annat än att lägga sig för kvällen. Eller natten.

Hur som haver vaknade jag i morse efter 13 timmars sömn. Jag vet inte när det hände senast. Jag har ONT i hela kroppen och kan knappt andas. Jag behöver ett rejält knak i kroppen så att allt som känns stelt kanske går till sig.

Lilleman pratar i sexordsmeningar när han känner för det. "Nej, Isash inte ont i tärten."

Storebror funderar och funderar och det behövs mycket tid i famnen för att räta ut rynkor och frågetecken.

Helgen har varit både lång och kort. Som den ska vara.

Inga kommentarer: