torsdag 3 januari 2013

Konstruktion, hållfasthet och aristokratiska profiler i 3D.

Kollegorna på jobbet skulle säkert ha en del att säga, både om konstruktion och hållfasthet, men jag och sonen är nöjda. Vi passar på att använda oss av sådant som inte är en bristvara: snö.

Vi har sköna dagar hemmavid och det spelas, ses film, äts, läses och diskas. Herreminje vad  mycket disk en fyrfamilj genererar!

Maken har dammat av sina nördigaste färdigheter och mäter temperaturer i parti och minut. Ute, inne, i acktanken, i utbyggnaden, på golvet, i armhålan...

I dag har jag sett The Hobbit; en oväntad resa. Nästan tre timmar lång satt jag, med mina korta ben, och tittade på fantastiska vyer genom lånade 3D-glasögon. Mr Thornton var med och gjorde det hela mycket sevärt, trots att hans aristokratiska profil ändrats något.

2 kommentarer:

Frida sa...

Man kan ju lätt undra varför de ens valde att ända profilen. Han skulle ju utan problem klarat sig utan proteser tycker jag....

M sa...

Men eller hur!Lätt. För vilken vacker profil han har...