torsdag 17 januari 2013

Jag säger inte att denne någon är min man... men det skulle kunna vara så

Ni vet den där känslan man får när man tror att man har råkat åka hemifrån och lämnat garagedörren öppen i 28 graders kyla så att vattenmätaren har frusit sönder? Det är ingenting mot för känslan när man inser att någon annans hemmasnickrade garagedörröppnarapp har en bugg och att det är den som är boven i sönderfrysningsdramat. Jag säger inte att den hemmasnickrande garagedörröppnarappsuppfinnaren är min man, men det skulle kunna vara så.

Hur schysst är det då av mig att hänga ut denne person här? Under de två dagar vi trodde att det var jag som rådde för missödet var det ingen som andades ett ljud om det. Det ska han ha cred för.

2 kommentarer:

Min horizont sa...

Och äntligen en ny design på din fina blogg. Kanske ett tag sedan jag besökte den, kanske var det just därför.

M sa...

Jag fastnar inte för någon av designerna. Jag är riktigt usel på att förstå alla inställningar och då är ändå det här enklaste redskapen. Jag mixtrar, men blir inte klok på vad jag tycker passar bäst. Jag kör lite olika, och sedan kör vi utvärdering = )