lördag 27 augusti 2011

Ska vi sjunga Äppelknyckarjazz i min trädgård?

Först såg det ut så här.












Jag fick "hjälp" med att plocka. Jag stod på stegen och treåringen skakade mig.












Nu sitter vi här med fem konsumkassar fyllda med äpplen. De äpplen som är kvar i trädet kommer att räcka till uppskattningsvis två påsar till, och det gäller bara ett träd. Sedan har vi det lilla och det andra stora kvar...


Någon som vill sjunga Äppelknyckarjazz på min gård och få betalt i äpplen?




3 kommentarer:

Nybliven sa...

Jag! För visst blir det jättegott att koka äppelmos av dem!?
Ny-na-ny-na-ny-nana...

M sa...

Äpplen coming up = ) Jag tänkte ta några påsar till jobbet. De brukar gå åt där. Jag kan släppa av ett par kilo på ditt skrivbord.

Online pharmacy reviews sa...

De äpplen som är kvar i trädet kommer att räcka till uppskattningsvis två påsar till, och det gäller bara ett träd. Sedan har vi det lilla och det andra stora kvar...