måndag 15 augusti 2011

Övning ger träning

Jag har jobbat i dag och känner mig lite matt. Hungrig är jag också. Hur kan det komma sig att man blir trött och hungrig av att sitta ner och uppdatera sig och andra på hur sommaren har varit? Det är galet hur ämnesomsättningen förändras av lite miljöombyte.

Nu börjas det! Det känns bra och spännande, som alltid, att börja om med ett nytt läsår. Jag har nog längtat lite, trots att jag har gruvat mig över att sommarlovet är över. Det blev inte allvar förrän jag såg mitt schema, men det såg bra ut.

Jag rensar mapparna på datorn och läser bland annat att den som tar han har, att förtala är silver, att förtiga är guld samt att liten stuga kallas ofta stort dass.

Nästan favoriten: Friskt kopplat, hälften brunnet.
God arbetsvecka!

Inga kommentarer: