måndag 14 juli 2008

Jag blev glatt överraskad!

Jag fick en fin utmärkelse av Anna som jag blev glad över. Bloggen blir en form av dagbok, men en rätt tillrättalagd och ensidig sådan. Barn, vardag, lite läst och lite lyssnat. Men trevligt är det, kanske mer att läsa andras.

Den här bloggen var egentligen tänkt att bli det Bokgalleriet blev, men shit the same. Nu har jag lästa böcker samlade och får samtidigt lite perspektiv på vad jag annars håller på med på dagarna.

Jag har inte så många bloggar på min länklista, men de jag har uppskattar jag väldeliga att besöka. Jag som är så hemmakär gör ändå nästan dagliga besök hos människor vars liv jag tycker om att följa. Jag skickar nog vidare så småning om. Nu är den här småbarnsmorsan så trött - på sig själv, på frustrerade barn som vill mer än de klarar av, trött på sommaröppettider och trött på saker som måste göras.

Inga kommentarer: