onsdag 10 juni 2009

Galen - galen I tell you!

Skönt med 4-0. "Kim" är fortfarande synonymt med skräp. Jag skulle gärna höra vad Zlatan sa åt Kim K i omklädningsrummet efter matchen. Den danska skallen skulle han ha använt i lördags, men inte på en medspelare.

Bra tid på matchen. Det blev perfekt timing till säsongsavslutningen av Grey's A. Men hu, vilken cliffhanger. Jag blev så nyfniken att jag gick in på seriens hemsida för att försöka stilla värsta våndan, men tji fick jag. Det verkar inte ha sänts fler avsnitt i the big US of A heller.

Mindre galen blir jag när jag nu på papper har svart på vitt att jag får en av skolans bästa tjänster nästa år. Den är nästan så bra att jag knappt kan tro att det är sant. Samtidigt viskar en röst att det faktiskt är min tur. Efter sju år var det dags för en heltid som just är en heltid och som inte ligger på en massa procent mer.

Tjing.

5 kommentarer:

Soffan sa...

Men oj!! Så himla härligt! Du får berätta mer om det papperet i morgon!

Soffan sa...

Men alltså... du... vad är det du läser??? Den där vill jag ha en skriftlig utvärdering av senare... Surprise me! Hahahaha!

Maud/En bok om dagen sa...

Grattis! ;-)

Annas resa sa...

Men så kul! Det kan du vara värd efter år av slit! Kram.

Annaboda sa...

Jga vill också veta!