tisdag 1 december 2009

Innebandymage

Innebandymagen är igång efter en genomkörare i en liten sporthall med ettriga spelare. Skönt i kroppen - och i knoppen. Härligt. Någon försökte tappert hålla koll på ställningen, men jag menar som så, att jag kör lite golfräkning. Jag håller mer reda på om det går bra för mig, om mitt handicap förändras till det bättre eller till det sämre. Idag var det plus minus noll. Några mål, några tabbar.

Jag har precis blivit supersugen på att ha en liten julsångskväll. Ett piano, några sångsugna, några jullåtar, lite bluenotes, lite glögg, lite fnitter och mycket prat. Något för torsdagsgruppen eller? Ingen behöver höra oss...

3 kommentarer:

Karro sa...

Jag är med!

Karro d.ä sa...

...jag också! På torsdag kör vi sista bokklubbsträffen före jul, Erika skulle ta fika....

M sa...

Då kanske vi inte ska ta det på torsdag? Om det är sista träffen, menar jag. I och för sig är det nog svårt att få det gjort någon annan dag, för de här sista veckorna flyger förbi med så lite tid och så många saker man vill göra. Tål att tänkas på.