tisdag 24 mars 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Hemmahedda att berätta sju sanningar om mig själv.

Utmaningen går till så här:
1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

Sju sanningar om mig:
1. En person har tagit av mig bilnycklarna när jag skulle hem efter en fest. Viktigt att veta i sammanhanget är att jag var nykter och hade bara haft väldigt, väldigt roligt.

2. Jag tycker att fötter är läskiga. Jag tycker inte ens om mina egna.

3. Jag har inget pokerfejs. Om jag inte tycker om någonting eller någon så märks det. Opraktiskt.

4. Jag kör för fort. Jag har aldrig åkt fast. Ännu. Sedan drömmer jag om att få köra - och helst äga - en bil som går riktigt, riktigt snabbt.

5. Jag är sjukt förtjust i seriestrippar.

6. Jag kan ofta tvångsmässigt köpa en tidning för att få en DVD som jag ändå anar inte är så bra som jag hoppas att den ska vara. Tjorvigt?

7. Jag har en förmåga att tjorva till saker och ting (se föregående fråga). En bra egenskap är dock att jag kan gå tillbaka, förenkla och förbättra.

Jag har skickat många utmaningar vidare till andra, så jag gör som jag gjorde förra gången, för det slog väl ut: den som känner för det får anse sig utmanad. Meddela gärna om ni hänger på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul läsning! Alltid kul att få sån info man kanske inte skulle få läsa annars i en blogg. :)