fredag 30 juli 2010

Bokutlottning

Jag fick Lobbyisten hemskickad av Norstedts förlag tillsammans med en annan bok. Två veckor senare fick jag samma bok igen. Dubbeltack för det, alltså.

Därför passar jag på att lotta ut den här. Jag har aldrig använt bloggen till det förr, men jag testar. Kanske finns det någon lässugen människa där ute.

Utlottningen pågår till och med onsdag nästa vecka, alltså den 4/8.

Spelregler (eller lät det torrt och tråkigt? Vi kallar dem ROLIGA spelregler):
- Jag är både enväldig och enfaldig domare. Utlottningen kommer att vara högst opartisk och min man kommer att övervaka att allt går rätt till. Hans engagemang kan ifrågasättas men kommer ändå inte att kunna överklagas.
- Du måste inte ha en egen blogg. Skriv en kommentar till det här inlägget och tala bara om att du vill vara med.
- Du kan vara anonym. Om det blir du som vinner meddelar jag det på bloggen och då får du maila mig din hemadress. Vid det laget blir det dock svårt att vara anonym .
- Om vinnaren är en person i min närhet tar jag mig friheten att antingen hemsöka denne eller så tar jag med boken till en allmän plats för överlämning.
- Boken bör läsas inom ett år efter vinst (av vinnaren att föredra) och sedan förväntar jag mig ett utlåtande i form av en kommentar på mitt blogginlägg av boken. Det hittar du här.

What the f*ck. Good luck.

10 kommentarer:

Zun sa...

Jamen visst norpar jag åt mig en rolig lott ;-)

/U.

Victoria sa...

Jamen givet är jag med! Nån gång ska man ju bli kulturell...

Annas resa sa...

Kul med en utlottning! Klart jag vill vara med!

Andreas sa...

Count me in too!

Karin Wiklund sa...

Även jag vill vara med om denna stora happening.

Tomas Karlsson sa...

Även jag kastar mig med, hade ju varit sött med en ny bok en gång. Sen får man inte glömma att gratis är gott.. :)

Anonym sa...

Självklart vill jag också ha en lott!
/Karin L

Greta Garn sa...

Jag vill också vara med...

Anonym sa...

I'm in!
/Twisted sister 2

Anonym sa...

Räkna in mig också í lotteriet! // Malin TS