fredag 18 december 2009

Tänkbara straff

Tänkbara straff för person som tagit annan persons parkerings- samt motorvärmarplats när det i yttermiljö varit - 22* C.
* Vederbörande tvingas slicka på motorvärmarstolpen.
* Vederbörande får själv ordna sin frigivning. Personen kan få ett ex. av Populärmusik från Vittula där första kapitlet bjuder på en lösning på problemet med läppar som frusit fast vid metall.
* Vederbörande får lägga benen på ryggen. Vid vägran kan jag lägga hans ben på hans rygg.
* Vederbörande får fly hals över huvud. Jag personligen skulle vilja se personen med hals över huvud.

Var på Reprisen idag och kom hem med en fantastiskt röd telefon, 20 kr, samt ett CD-rom-spel: Julens hjältar. Otroligt roligt innehåll. Nu önskar jag bara att barnen ska somna så att jag får spela de roliga spelen alldeles själver.

1 kommentar:

Maud/En bok om dagen sa...

Men en gång till!? Jag tror nästan att jag hade forskat fram ägaruppgifter och ringt upp drullen. Min stubin är inte lång! ;-)