fredag 30 maj 2008

Tack för tipset!

Tack för fina tips till väninnan som inte vill ha komplicerad läsning! Vissa böcker faller i glömska trots att de varit trevliga att umgås med. Jag känner att jag inte har varit så positiv till mina senaste läsupplevelser, men nu är det lite ändring med det. Om du tittar in på bokgalleriet finns de två senast lästa böckerna avhandlade där.

När jag tittat in hos andra har jag blivit inspirerad till läsning och har därför laddat upp inför lässommaren 2008 - d.v.s. tiden som inte kommer att vikas åt att se fotboll. Bibliotekslånen rymmer därför:
- Häxan från Portobello (Mp3-lyssning)
- Rödhake (Mp3)
- En halv gul sol
- På Chesil Beach

När jag var hemma hos mina föräldrar idag hittade jag dessutom Att välja glädje av Kaj Pollak och faktiskt Madame Terror av Guillou. Man kan ju lägga bort dem om man inte känner för att läsa vidare. Har jag hört.

Inga kommentarer: