lördag 4 september 2010

En galen tv-kväll

Det bidde galet mycket tv just i kväll. Jag zappar som en galning och njuter av varje microsekund jag strobbar i mig, eftersom jag på en och samma gång kan se:
- Här är ditt liv, med Lena Endre.
- Taken, men Liam Neeson,
- The abduction club på en av fyrakanalerna,
- The heartbreakers på vanliga fyran,

I går såg jag stjärnspäckade Valentines day, som utlovades vara i paritet med Love actually, men jag var skeptisk. Det går inte att upprepa en sådan film och mycket riktigt, den höll inte. Det var dock en stunds underhållning och man mår lite bättre efter det att eftertexterna rullat färdigt. En varning dock: håll era män ur sikte, för det finns viss risk att den här filmen framkallar kaskadkräkningar hos män om de inte är grundligt förberedda.

1 kommentar:

Maud/En bok om dagen sa...

Jag har också sett Valentine's Day och glömt både att jag sett den och själva filmen - fram till dess att jag googlade på den nu... Det säger en del om hur mycket "Love Actually"-effekt det var i den filmen! ;-)