tisdag 3 november 2009

Slakta offerlammet...

Nej, det är inte påsk. Inte befinner vi oss i Egypten heller och ber farao att "let my people go." Min iPod svarade på komsi, komsi och visade sig - i toalettgarderoben. Under nya toarullar. Varför inte? De som känner mig vet att det var ungefär så man kunde ana att det skulle sluta.

Hemma efter en timmes innebandy med nya och gamla bekantskaper. Jag tror att jag kommer att vara leddabrötte till och med i armhålan. Min svägerska är rolig, för när jag sa att jag alltid tänker att jag ska ta det lugnare påpekade hon att "man kan ju inte stå stilla". Eller hur = )

2 kommentarer:

Karro sa...

Men åååh... de var ju inte så jag menade! Jag tänkte mer på att om bollen kommer så kan man ju inte gärna stå och titta på, man springer även om kroppen skriker att man ska stå stilla.
Jag tycker du är så duktig så! :)

M sa...

Det kanske säger mer om hur jag tolkar ord som uttalas, för det kändes verkligen mot slutet som om alternativet var att stå helt stilla = )