söndag 2 augusti 2009

Måle hin håle...

...på väggen ska vi inte göra, men trots att solen lyst starkt idag blev det några moln på familjehimmeln. Det var skönt att få tillbaka barnen. Det var två trötta sådana och när glassen inte gick ner i den store pojken visade sig att han har feber. Den lille har ögoninflammation. Nu sover båda och kvällen verkar bli lugn.

Maken börjar jobba imorgon och själv är det en vecka kvar innan inskolningen börjar för lilleman. I praktiken har jag två veckors semester kvar, men nedräkningen har börjat och jag önskar att jag kunde frysa tiden.

1 kommentar:

Fru Mju sa...

oj, ja det förstår jag. vi ska börja inskolningen av tvååringen om en vecka och jag märker att jag går och bävar för att han ska bli ens det minsta förkyld!
hoppas det blir en lindrig släng.
kram