tisdag 8 februari 2011

Just nu önskar jag mig hög feber

Jag önskar att jag fick riktigt hög feber. En ordentlig genombrännare med frossbrytningar och bultande ögonglober. Nu sitter jag med nå fjes, 37,9, rethosta och olust i kroppen. Det är ingenting att stanna hemma från jobbet för. Man blir ju aldrig frisk om man aldrig blir ordentligt sjuk!

Vissa av mina symptom, bland annat tröttheten, kan också bero på baksmällan som drabbade mig efter det att vi vinkat av fransoserna på flygplatsen. Vi klarade det. Det var en uppgift jämförbar med en intervallträning på Vallsberget, men vi klarade det.

1 kommentar:

Frida sa...

Nu är det ju inte så att jag önskar du ska vara sjuk, men jag hoppas också du får ordentligt med feber. Att vara halvsjuk måste vara bland det värsta som finns...

Tack för leveransen av boken! Har redan börjat läsa :)