fredag 20 juni 2008

Efterlysning!

Jag letar efter en sida - en inredningsbutik (?) eller liknande belägen i Boden som säljer tyger och porslin av Stig Lindberg (nyproducerat visserligen) men som också visade på mycket annat som såldes. Nu hittar jag inte dit igen och datorn är nollställd, så jag kan inte titta i historiken heller. Jag har googlat på alla möjliga sökord, men jag hittar inte tillbaka.

Är det någon som känner igen att de varit inne på samma sida och kan meddela vad adressen är? Jag och mamma funderar på olika dagsutflykter och Boden kändes som en bra avstickare om det finns en sådan affär att besöka.

Med förhoppning om att någon fingerflink datahacker kan hitta det jag letar // M

4 kommentarer:

Annas resa sa...

Kan det vara den där butiken MAgasin 14? Numret är jag inte helt säker på men om jag fattat det rätt är det "Kitchenblooms" mamma som har den så du hittar nog en länk via hennes blogg (med rätt nummer på butiken också).
Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!

smultron sa...

Hej!
Fin blogg du har. Mycket intressant läsning. Jag kommer garanterat tillbaka :)

Anonym sa...

www.magasin14.se
Kram.

M sa...

Precis! Tack för hjälpen! Hoppas att alla har haft ett fantastiskt helgfirande.

M