fredag 9 december 2011

Lancelot hostar upp inälvor här...

Jag gjorde ett test på ne.se för att få reda på vilken fiktiv karaktär jag mest påminner om. Döm om min förvåning när jag blev Lancelot! Var det inte han som snodde kungens fru och såg till att allihopa gick under - tillsammans med hela Camelot? Yepp. Det låter precis som en historieskrivning om mig. "Hitta tvilling" stod det på en knapp bredvid Lancelot. Jag tryckte på den och fick veta att den kvinnliga motsvarigheten var... Bridget Jones! Motivering, enligt ne.se:

Bridget Jones håller vännerna högt och drömmer om den stora kärleken. Röker som en borstbindare och svär som få.

Nej men hallå på mig då.

För den som för noggranna anteckningar: fortfarande sjuk, hostar upp allehanda inälvor, tycker grymt synd om mig själv. Inte så mycket Lancelot över den raden...

1 kommentar:

Annas resa sa...

Krya på dig, stumpan!