söndag 11 december 2011

Farbror doktorn

Okej. Nu har jag sett så många filmer att jag borde kunna hosta upp filmrepliker i stället för slem. Det har varit sängläge hela veckan och inte verkar det bli mycket bättre med vila. Det blir nog till att ringa farbror doktorn i morgon, om inte annat för att få ett sjukintyg.

Allt har ändå skitit sig på jobbet. Planeringarna sprack, allt kommer inte att bli klart innan jul och det finns inte en chans att jag kommer att hinna rätta ikapp förrän i februari. Det är väl bara säga jasså och försöka att inte stressa ihjäl sig när krafterna återvänder.

Tredje advent. Yey! Det lider och lackar. Trots att jag borde vara lite stressad inför julklappsinköp också kan jag luta mig tillbaka och gilla att det snöar, blivit lite kallt och att julstämningen äntligen infunnit sig.

Inga kommentarer: