fredag 15 juli 2011

Sjunger på teckenspråk?

Det började med att vi såg Danny på Sommarlovsmorgon. Sedan fortsatte det med att vi såg Danny på eftersändningen på Svt-play. Sedan såg vi Danny på youtube. Steget mellan Danny och Eric Saade är (tyvärr) inte långt, så det blev Popular ett par vändor. Först som han låter och sedan i The Chipmunk version.

När de små varelserna sjunger uppitchade som attan lyser treåringen upp innan han skrattar halvt ihjäl sig.
- De sjunger på teckenspråk! Det var ju tokigt!

2 kommentarer:

magnutz sa...

Hej, en kanske konstig fråga men jag sökte på google efter missljud+crosstrainer och hamnade på din blogg. Nu undrar jag, eftersom ni botade er apparat, vilken sorts crosstrainer ni har/hade - märke/modell. Vår klonkar också. Och jag HATAR det. :)

M sa...

Haha! Konstiga frågor är de bästa. Vi skruvade loss den sida som sprojnkade (ljudenligt lät det ungefär så varje gång man trampade runt) och såg till så att gummigrejerna som sitter vid varje koppling såg bra ut. Sedan lät det som om det var inne i själva drivhjulet eller remmen som missljudet lät, men vi fick inte till det. När min man sedan skruvade ihop allt igen skruvade han inte in högersidan ända in, utan lämnade någon centimeter och då upphörde ljudet. Det dumma i kråksången är att man kan känna lite att den sidan sitter längre ut, men hellre det än att det låter illa. Hoppas att ni får till det! Jag önskar alla en ljudlös crosstrainer! Och en god sommar förstås.