torsdag 14 juli 2011

Likt mig? Suck och ja.

Jag har fått antagningsbesked från studera.nu.

Har jag kvar pinkoden som jag skulle bekräfta min ansökan? Nej.
Har jag någon som helst aning om var jag kan ha lagt den? Inte det minsta.
Har jag beställt en ny? Ja.
Kommer jag att få den i tid? Ja.
Kommer jag att resa bort i åtta dagar? Ja.
Måste jag be min man logga in åt mig medan jag är borta så att jag kan få reda på och tacka ja eller nej till de olika kurserna? Förmodligen.

Är det här precis likt mig? Faktiskt. Ja.

3 kommentarer:

Ewa sa...

Ska man ha en pinkod?! Jag har ingen sån. Eller? Ånej.

M sa...

Eller hur! Jag är inte ens säker på att jag har fått en hemskickad. Det skulle inte förvåna mig om det var så att jag kommer att missa svarsdatumet pga att jag inte hinner tråckla mig igenom det där systemet med att svara.

Ewa sa...

Jag hittade min. Sen visste jag inte hur jag skulle svara. Det var som ett tvspel innan jag kom fram. Men nu har jag börjat tvivla på mitt val. Du har rätt. Jag ska vara gymnasielärare. Suck. Mvh tjorvig_79