tisdag 5 oktober 2010

Uppvaktad

Jag blev mycket mer uppvaktad i dag än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Inte mindre än tre karlar har i olika omgångar bett om min uppmärksamhet, frågat mig hur jag vill ha det och efteråt avslutade de med att fråga om jag var tillfredsställd. En erbjöd sig att komma tillbaka i morgon och en annan bokade in sig på torsdag. Antingen tycker de väldigt mycket om mig eller så är de lite rädda för mig.

När frustrationen sliter och river i kroppen måste man ta till alla krumelurpiller som finns att lugen ne lellhjärte. Då är Mark Levengoods böcker som balsam för själen och hans senaste, Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig, är helt fantastisk. Läs den, läs högt, läs om den här, läs om hela boken och ge sedan bort den i present eller julklapp.

Inga kommentarer: