torsdag 14 oktober 2010

Vad säger din handstil om dig?

Jag tycker om väder. Jag gillar när det blåser riktigt mycket. Jag har visserligen småbarnsreflexerna kvar, så jag får inte åt mig andan om det blåser rakt på mig. Jag skulle alltså kunna gå babysim med mig själv om jag kände för det.

Jag tycker om snö, även om första halkan alltid är lite spännande. Det är väl ungefär så spänningssökande jag är.

Jag tycker mycket om den iPod jag har ramlat över och fått köpa för en förhållandevis billig penning. Min gamla är döden-döden och den här är så fin och fräsch och är alldeles, alldeles underbar. Jag kan inte påstå att jag behöver den, men jag kan skapa mig behov = )

I övrigt har jag varit med om en skön upplevelse i dag, där jag oväntat fick min handstil analyserad och utifrån denna fick jag bland annat reda på att jag är; generös, djup, är sexuellt ohämmad (!) och inte använder stora ord.

Äldste sonen har haft två kompisar hos sig och eftersom lillebroren också fick vara med hade jag plötsligt en och en halv timme för mig själv. Det är knappt att jag förstår det själv - att jag fick sörpla kaffe och läsa hundra sidor i en bra bok under tiden. Jag tror att vi ska ringa hem kompisar alla dagar i veckan...

Inga kommentarer: