måndag 4 oktober 2010

Helt oväntat...

...träffade jag Johanna Lindbäck på jobbet i dag. Om du har möjlighet: lyssna på henne på Krokodil i kväll klockan 20.00. Arrangeras av Ordmån.

...blir jag uppvaktad av en man som hoppas på att göra mig lycklig i morgon (och han är inte min man). Vårt förhållande kommer att bestå av en mer virtuell verklighet än den reella. Lite Matrix så där.

...blev min lektionsfria dag en fullspäckad kan-du-bara-hjälpa-den-här-eleven-med-det-här-dag.

...åt vi korv till middag. Eller det var inte oväntat. Det var väntat. Tyvärr.

1 kommentar:

Maud/En bok om dagen sa...

Jag har lyssnat till Johanna Lindbäck för något år sedan och jag hade gärna gjort det igen - men jag är ju så förtvivlat kvällstrött! Jag orkar bara slappa i fåtöljen klockan åtta på kvällen... ;-)