onsdag 17 september 2008

Storbystad

Storbystad är ett relativt begrepp, tro det eller ej. Jag har i stort sett slutat amma och det går rätt bra. Lite spänt och ovant, men det går. Skyltdockan på bilden är också storbystad. Det är inte en relativ uppfattning, inte med hennes mått i alla fall. En anatomisk dröm för många män. Ja, för vissa kvinnor säkerligen också för den delen.

Klicka gärna på bilden så att ni får se dess rätta storlek och tala om en sak för mig: ska centrat av amningsredskapen (ja, jag menar bröstvårtorna) sitta DÄR? Det kan ju hända att jag har missat någonting. Eller är det så att min kropp inte är rättskapt? Eller att jag missat någonting i läran om tyngdlagen? Hon har ju inte ens BH på sig. Kanske är det köpes. Kanske en tänkbar 40-årspresent = )

Bilden är saxad ur en annons på Blocket.

4 kommentarer:

Fru Mju sa...

först läste jag stor-by-stad, heh, sen kunde jag inte klicka på bilden heller men är bröstvårtorna det där där hööögt uppe???

M sa...

JAA! Typ i 180 grader. Ska det va' så? Ska det va' så?!? = )

Fru Mju sa...

mja, så är det definitivt inte på mig, då skulle de sitta på bröstbenet och resten hänga undertill. jättesexigt, oh ja! ;-)

M sa...

Ha, ha. I 90 grader menar jag. Jag blir så perplex att jag tar i med dubbelt = )