torsdag 29 september 2011

Hur ser en svets ut?

Med lite höjdarmusik på Spotify och lite juice i ett glas kan jag utföra underverk! Jag är back on track och har full koll på kursen som i går var helt förflugen. Om någon undrar vad jag läser för tillfället så är det referat till 100%. Astråkigt skulle någon säga. Helt okej, tycker jag. Det är en liten kick att se konkreta resultat på att alla grabbar har tagit till sig kunskaper och visat upp riktigt förfinat hantverk på hur man kan göra sådant här på ett bra sätt.

Bilen gick inte riktigt igenom besiktningen. Och med "inte riktigt" menar jag inte alls. Men besiktningsmannen var trevlig. "Det blir lite rep", meddelade han. Eufemism i sin finaste form, tänkte jag. Synd bara att inte höjdarmusik på Spotify och juice i ett glas får mig att göra underverk med bilen... Eller? Kvinnor kan? Väl? Var ska jag börja? En svets, hur ser den ut?

1 kommentar:

M sa...

49 referat lagda till handlingarna. Kanske jag borde ut och svetsa lite på bilen då?