onsdag 26 mars 2008

Före och efter

Hmm. Ska på efterkontroll idag. En sorts "före och efter"-grej med barnmorskan. Kanske inte i stil med inredningsprogrammen där det oo:as och aaah:as och sägs "herregud" tre hundra gånger. I alla fall hoppas jag att det inte blir så = )

Det slår mig nu att man ska ha gjort vissa knipövningar. Det har jag naturligtvis glömt, så nu försöker jag komma på hur det var med det där. Ha Ha! Inte för att jag ska ha nytta av det senare i livet för att inte bli inkontinent, utan för att inte få bassing av barnmorskan. Det är som att inte använda tandtråd på ett helt år och försöka reparera skadan tre dagar innan det är dags att ta plats i tandläkarstolen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där kniiiiip övningarna ja.Bara köpa hem "the best of Susanne Lagerfeldt" liksom.
Skulle vara skoj att träffas snart, men jag är ju jämt sjuk. Eller P. Eller A. Ska också på VC idag.Kanske ses där!

Kram!