onsdag 18 januari 2012

Määäääh!

En dag i frustrationens tecken. Att inte kunna påverka min arbetsdag gör mig fullständigt och nästan tröstlöst vansinnig. Lämna mig i fred! Snälla, installera en ilsket röd lampa som jag kan tända så att texten "STÖR EJ!" bländar varje ovälkommen besökare.

Problemet är bara att jag får besök på rummet av så många intressanta människor också och jag vill inte att de ska bli rädda för den röda lampan som jag hoppas på att få installerad. Kanske kan jag få den att sluta lysa för önskvärda personer. Det är lika troligt att DET skulle hända som att jag skulle få arbetsro eller stör ej-lampa.

Nu har jag i alla fall rättat så mycket att jag bara vill gråta. Eller fira. Kanske lite av båda? Mitt i allt lyckades jag läsa ut en riktigt bra bok, så den ska snart omskrivas i Bokgalleriet.

Inga kommentarer: