fredag 5 november 2010

Rör du McGyver så dör du

Jag tänkte göra reklam för den här killen, Niclas Wikström, som i dagarna ger ut en bok tillsammans med Christian Albinsson och Fredrik Söder. Jag har förhandsbokat den på bokus och tänkte att du också vill göra det?

Jag känner inte till Albinsson eller Söder, men kan gå i god för Niclas. Han är killen som varit med om det mesta, funderat över det, hånat det, gjort sin egen tolkning av det och lever efter det.

Här är det 90-talet som ska dissekeras. Först tänker jag "Va? Redan? Nittitalet lämnade vi ju förra året", men sedan slår det mig att jag inte är 20 år längre. (Tack och lov.) Jag vet ingenting om boken, förutom att McGyver avhandlas i någon mån. Jag har lovat författaren i fråga att jag inte kommer att vara nådig ifall de går hårt åt Uppfinnarhunken, men Niclas kunde försäkra mig om att inget ont kommer att sägas om McG.

Julklappstips kanske? Det lackar...

2 kommentarer:

Carola Karlsson sa...

Ja den måste man ju kika på:)

By the way, vet inte om det bara är min dator som är knäpp eller om det är din inställning på bloggen, men all text syns inte. Orden längst åt höger dyker liksom inte upp... Then you know:)

M sa...

Konstigt. Måste kolla upp det. Det har varit tjall på bloggen lite nu och då när inläggen publiceras, men jag vet inte om det har någonting med saken att göra. Tack ändå!