söndag 5 oktober 2008

Bokläsning, busväder och biokväll

Men inte i den ordningen. Trötta barn gav föräldrarna lång kväll. Det var länge sedan. Efter att jag väckt maken (som naturligtvis somnat i storebrors säng) såg vi verklighetsbaserade filmen 21 om MIT-studenterna som tillsammans med en lärare räknade kort i Las Vegas och spelade hem en massa pengar. Spännande och rätt bra.

Sedan läste jag ut Maria Ernestams Kleopatras Kam, om vilken ni kan läsa om i Bokgalleriet.

Idag är det busväder och jag hade en febertopp i natt. Jag kan med andra ord knappt vänta på att få reda på vad den här dagen har att erbjuda.

Tjing.

1 kommentar:

Nybliven sa...

Sen, när ni alla blivit friska igen, undrar jag om ni kanske är hemma nån eftermiddag och sugna på att få besök för jag känner mig dösugen på att besöka! Kan det va så?

Krya på sig så mycke då!