tisdag 20 mars 2012

Det är till att trolla med knäna

Sjuåringen är en sjua på en tiogradig snorskala, så nu visar jag mina oerhörda kunskaper i logistik och kreativa problemlösningar för att få vardagen att gå ihop. En lösning är att VAB:a men jag känner att jag ska bara... Och när jag har gjort det så är det lika bra att jag... Och sedan har den dagen gått. Med en barnkär chef finns det inga problem, bara lösningar.

Jag läser så mycket bra just nu att jag inte ens har skrivit om allt. Kate Mortons Det förflutna låg halvläst länge och jag är så glad att jag tog upp den igen. Nu läser jag Katarina Wennstams Svikaren och den är också riktigt bra. Jag älskar elib och detta inte bara för att jag läser på min iPad.

En annan bok jag vill läsa är Åsa Larssons nya bok, men jag vet inte om jag får tag på den. Nu ligger dessutom Nattens cirkus och väntar på uppmärksamhet, så jag tror att vårens läsning är räddad.

Inga kommentarer: