fredag 13 maj 2011

Dåliga ursäkter...

Eftersom blogger har strulat de senaste två dagarna har mitt förra inlägg inte kommit med. Bra, egentligen, eftersom jag egentligen bara har upplevt samma sak flera dagar i rad: dåliga ursäkter.

Alltså, jag vet att du liksom sa att det var sista inlämningsdag på tisdag, men min mamma har typ formaterat om datorn så att allt bara försvann. Då kontaktade vi typ ett super-IT-geni som med hjälp av en defibrillator chockade igång den, men det visade sig snart att han liksom hade använt mer volt än nöden krävde, så det började ryka och greja. Då kom han McGyver och lagade alltihop med hjälp av bara en sockerbit och en tops och det verkade som om jag skulle kunna skriva ut eller skicka mina grejer i alla fall, men då kom hunden och typ pissade på datorn så den kortslöt och... Ja, jag kan inte lämna in förrän på torsdag, om det är okej.

Nej. Det är inte okej.

Inga kommentarer: