söndag 1 november 2015

Jamen, lite mer läsning då!

När proppen väl går ur...

Jonas Hassen Khemiris Allt jag inte minns
Mats Strandbergs Färjan.
Siri Pettersens Odinsbarn.

Allt jag läser är plötsligt bra. Bättre än bra! Dessutom har jag upptäckt Storytel, som för 167 kr/månad erbjuder hejdlös läsning, antingen i e-boksformat eller som ljudbok. Jag är för tillfället helsåld och lyssnar på Rosenfeldt och Hjorts De underkända - som också är bra.

Jag skriver om det i Bokgalleriet, men titta på det här omslaget. Maken till obehagligt, eller hur? Det påminner mig om Guillous Ondskan och kopplingen är inte långsökt alls.

Mest nöjd är jag över att det har blivit mycken läsning, trots att 125 elevuppsatser ligger lästa, bedömda och matriskopplade bredvid. *klapp på egen axel*

Inga kommentarer: