torsdag 28 mars 2013

Intouchables - En oväntad vänskap

Jag har sett En oväntad vänskap och vrider mig av skratt. Det finns utrymme för många olika känslor när  man ser den här filmen, men just skrattet! Det var länge sedan jag skrattade så att jag grät - och detta alldeles på egen hand.

Jag var tvungen att visa min man. Han ville till att fnysa lite så fort jag nämnde "fransk film" och "opera" men just den scenen, när den rike aristokraten och hans följeslagare ska gå på opera - den är obetalbar. De ser inte ut att spela, någon utav dem, för de ser verkligen ut att ha hur roligt som helst.

Den här är ett måste på "att se"-listan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamen, visst är den helt fantastisk!?! För ovanlighetens skull älskade vi den båda två. Hysteriskt rolig med fantastiska skådisar!
Must-see indeed!
/C